× بستن تبلیغات

پکیج آماده مقاله کارآفرینی، گردشگری و طراحی کسب و کارهای جدید

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:55
دانشجو
مقاله کارآفرینی، گردشگری و طراحی کسب و کارهای جدید

مقاله کارآفرینی، گردشگری و طراحی کسب و کارهای جدید از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 10 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله کارآفرینی، گردشگری و طراحی کسب و کارهای جدید از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 10 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده:

 

    امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی، از میان رفتن مرزها و محدودیت های پیشین در حوزه اقتصاد و ایجاد بازارهای نوین، فرصتی برای گذر از چارچوب های سنتی اشتغال و کسب درآمد برای نوآوران و بدعت گذاران در صحنه کسب و کار، فراهم آمده است. امروزه، دنیا شاهد تغییراتی سریع و شگرف در تمامی عرصه هاست و آنچه ضامن موفقیت در این شرایط ناپایدار می باشد نوآوری، خلاقیت و انعطاف آگاهانه است.

     صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست، چنین صنعت نوظهوری، به سان طفلی نوپا فرصت های بی شماری جهت پیشرفت و ارتقا در پیش رو دارد و این صنعت نوپای بدون دود که گاه تنها گزینه توسعه برای برخی جوامع جهان سوم است هنوز حرف های ناگفته و فرصت های نامکشوف زیادی دارد.

     کارآفرینی نقش اجتناب ناپذیری در بهبود بهره وری و ارتقا رشد اقتصادی ایفا کرده و در واقع مترادف با موفقیت فردی، سازمانی و ملی است. با دگرگونی نیازهای بشر، بازارها نیز متحول شده و فرصت های نوینی برای ظهور کسب و کارهای جدید پدید آورده اند که می تواند راهکارهای عملی برای اشتغالزایی پیش روی ما قرار دهد. یکی ازحوزه هایی که می تواند بستر بسیار مناسبی برای کارآفرینی محسوب شود، حوزه گردشگری است. گردشگری به عنوان صنعتی پر درآمد و اشتغا­­لزا می تواند نقش عمده ای در کارآفرینی و توسعه مناطق و افزایش رفاه عمومی ایفا کند.

در این مقاله سعی بر آن است تا به تشریح کارآفرینی و گردشگری پرداخته و تاثیری که صنعت گردشگری می­تواند بر کارآفرینی و ایجاد زمینه­های مناسب جهت فعالیت­های کارآفرینانه داشته باشد مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین، رهنمودها و دستورالعمل­هایی جهت راه­اندازی کسب و کارهای جدید در گردشگری ارائه گردیده و در پایان گام­های لازم جهت طراحی یک مدل کسب و کار پیشنهاد شده است.

واژگان کلیدی: کارآفرینی، گردشگری، تعاون، مدل کسب و کار

 

فهرست مطالب :


مقدمه:

کار آفرینی و نقش آن در توسعه

گردشگری و کارآفرینی

کیفیت خدمات و کسب تمایز در گردشگری

تعاون و مشارکت

چگونگی راه­اندازی یک کسب و کار گردشگری

طراحی یک مدل کسب و کار

گام­های طراحی یک مدل کسب و کار

چارچوب یک طرح کسب و کار

1. مقدمه:

2. بازاریابی

3. مدیریت مالی

4. عملکردها

5. جمع بندی

نتیجه گیری

منابع و مآخذ:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

خرید پکیج پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک (خودکار) ورزشکاران (نیکوس زوربانوس و همکاران، 2009)

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:55
دانشجو
پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک (خودکار) ورزشکاران (نیکوس زوربانوس و همکاران، 2009)

دانلود پرسشنامه استاندارد خودگفتاری اتوماتیک (خودکار) ورزشکاران (نیکوس زوربانوس و همکاران، 2009)، در قالب word و در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد خودگفتاری اتوماتیک (خودکار) ورزشکاران (نیکوس زوربانوس و همکاران، 2009)، در قالب word  و در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک ورزشکاران توسط نیکوس زوربانوس و همکاران (2009) ساخته شد. که  شامل 39 گویه می­ باشد. پرسشنامه دربرگیرنده 8 مولفه روانی، کنترل هیجان، اعتماد به نفس، دستورالعمل­ها، اضطراب، رهایی از تعهد، خستگی جسمانی و افکار نامربوط است که چهار بعد اول مربوط به خودگفتاری مثبت و چهار بعد دوم مربوط به خودگفتاری منفی می ­باشد.

 

 

بعد از هنجاریابی در ایران:

در پژوهش یاوری (1394) که هنجاریابی این پرسشنامه انجام داده ­اند پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک ورزشکاران در 7 مولفه طبقه­ بندی گردید که بعد خودگفتاری مثبت دارای سه بخش سنجش روان، اعتماد به نفس، دستورالعمل­ بوده و بعد خودگفتاری منفی دارای چهار بخش نگرانی (اضطراب)، رهایی از تعهد، خستگی جسمانی و افکار منفی (نامربوط) می ­باشد. و همچنین تعداد گویه ­ها از 39 گویه به 33 گویه کاهش یافت.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            33

تعداد مولفه :                               7 مولفه (سنجش روان، اعتماد به نفس، دستورالعمل، نگرانی، رهایی از تعهد، خستگی جسمانی و افکار منفی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            5


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پکیج مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:55
دانشجو
مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی

مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 5 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 5 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده :


ایجاد روحیه کارآفرینی و کشت بذر آن در ذهن دانشجویان در دانشگاهها بسیار مفید خواهد بود، به همین منظور فعال سازی تعاونی های دانشجویی در دانشگاه ها می تواند فضایی برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان در زمینه تخصصیشان باشد به نحوی که اجرای عملیات و پروژه های کوچک ضمن یادگیری فرایند کار، موجب اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.

تعاونی های دانشجویی در بخش کشاورزی در زمینه تخصصی خود موفقیت های خوبی را کسب کرده اند، در این تعاونی ها دانشجویان در مزارع شروع به کار کرده و از نزدیک با اجرای عملیات کشاورزی، بر مهارت های اجرایی خویش می افزایند و پس از گذراندن دوره کشت و کار در تعاونی با اعتماد به نفس حاصل شده و مهارت کسب شده، پس از فراغت از تحصیل به کشت و کار در تعاونی های مستقل می پردازند.

در تعاونی های دانشجاهیثننترویی تجربیات خبرگان رشته و اساتید تقویت کننده بار علمی و اجرایی می باشد.

تشویق و ترغیب دانشجویان به راه اندازی چنین تعاونی هایی در دانشگاههای مختلف کشور در تخصص های گوناگون موجب رونق کارآفرینی و کاهش فارغ التحصیلان بیکار خواهد شد.


کلید واژه: تعاونی دانشجویی، کارآفرینی، دانشگاه و اشتغال



فهرست مطالب :



مقدمه

کارآفرینی در دانشگاه ها

تعاونی دانشجویی

تعاونی دانشجویی و کارآفرینی

تعاونی های دانشجویی در بخش کشاورزی

مزایای ویژه شرکت های تعاونی

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

بانک مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:55
دانشجو
مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده :


كارآفرینی پایدار یك مفهوم منشعب از توسعه پایدار است كه بعنوان تعهد مداوم بنگاههای اقتصادی به رفتار اخلاقی و مشاركت در توسعه اقتصادی و بهبود كیفیت زندگی نیروی كار، خانواده آنها، و جوامع محلی و جهانی و حفظ شرایط برای نسل آینده تعریف میكنند. كارآفرینی پایدار رهیافتی است كه  غالباً توسط كمپانی های بزرگ اقتصادی و صنعتی به كار گرفته می شود. در این راستا طیف وسیعی از گواهینامه های زیست محیطی ارائه و به كار گرفته می شود. بدلیل پیچیدگی و هزینه بر بودن فرایند اجرا  بنگاه های اقتصادی كوچك و متوسط تمایل چندانی به اجرای پایداری در مجموعه خود ندارند. كاهش ریسك، ارتباط با بنگاه های بزرگ اقتصادی و كسب شهرت از جمله منافعی است كه امكان اجرایی شدن كارآفرینی پایدار در این بنگاه ها را قوت می بخشد .این مقاله به برخی موضوعات مرتبط با اجرایی شدن پایداری در بنگاه های اقتصادی كوچك اشاره می كند. محدود بودن منابع مالی بنگاه های كوچك عامل محدود كننده می باشد. در این راستا این بنگاه ها باید چارچوبهای ساده، عملی و اثر بخشی را انتخاب كنند كه متناسب با نیازهای آنان باشد. و سرانجام باید گفت كه بنگاههای اقتصادی كوچك باید بپذیرند كه اثرات مفید ناشی از اجرای طرحهای پایدار از هزینه های مالی تحمیل شده بیشتر خواهد بود.


واژهای کلیدی : کارآفرینی پایدار- بنگاه های اقتصادی- استانداردهای زیست محیطی

 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه

2- کارآفرینی پایدار

3- ماهیت كارآفرینی پایدار

4- كارآفرینی پایدار و كسب و كارهای كوچك

5- منافع حاصل از كارآفرینی پایدار برای بنگاه های اقتصادی

1-5- برای همه بنگاه های اقتصادی 

2-5- برای بنگاههای اقتصادی كوچك

6- ابزارهای كارآفرینی پایدار:

7- بازرسی

1-7- بازرسی زیست محیطی

2-7- بازرسی اجتماعی

8- دستورالعملها

9- مدیریت

1-9- سیستم مدیریت زیست محیطی

10- برچسب ها

11- تدارك كارافرینی پایدار برای بنگاههای اقتصادی كوچك و متوسط

12- نتیجه گیری وپیشنهادات

منابع ومأخذ:  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

خرید ارزان مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده:


دهه گذشته و حتی اندكی قبل از آن و در ابتدای دهه 1980 یساری از كشورهای آسیایی، اروپای شرقی و آفریقا انتقال از اقتصادی برنامه ریزی شده در مركز به اقتصاد مبتنی بر بازار را تجربه كرد. . بسیاری از تعاونی ها در این فضای جدید رقابتی قادر به ادامه حیات نبودند و ناچار به اعلام شكست و تعطیلی بنگاه اقتصادی خود شدند. اما سایر  تعاونی ها تلاش روز افزونی را برای هماهنگی با شرایط جدید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به كار گرفتند و در نهایت موفق به ادامه فعالیت و دسیابی به اهداف مورد نظر شدند.  هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثربر موفقیت تعاونی ها، اصلاح آنها و رشد و توسعه آنها در شرایط آزاد سازی اقتصادی است. هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر می باشند: اروپای شرقی شامل: ارمنستان، لهستان و روسیه، آسیا شامل: چین و ویتنام و آفریقا شامل: غنا، اتیوپی و اوگاندا. بررسی پیشینه تعاونی های مورد مطالعه، ابتكارات و خلاقیتهای بكارگرفته شده برای فائق آمدن بر مشكلات ناشی از تغییرات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و تشریح نتایج بدست آمده از ابتكارات از فعالیتهای عمده این تحقیق است. عوامل اصلی موفقیت كارآفرینی تعاونی و توسعه اقتصادی بر اساس تحلیل تطبیقی در هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر گروه بندی شده است: جنبه های اجتماعی و انسانی، جنبه های مالی و اقتصادی، اصول و شیوه اداره تعاونی ها و قوانین، سیاستها و محیط سازمانی. نتایج بدست از مقاله نه تنها به درک بهتر شرایط موجود کمک میکند بلکه مرجعی مناسب برای هدایت فرایند توسعه تعاونی ها طی مرحله گذار اقتصادی خواهد بود.


واژگان کلیدی: کارآفرینی، تعاونی، مطالعه تطبیقی، عوامل موفقیت

 

 

فهرست مطالب :


1-مقدمه:

2- اهداف:

3- اصول شركتهای تعاونی:

5-كارآفرینی

6-تعاون و كارآفرینی

7-كارآفرینی درون سازمانی

1-4مفهوم و ابعاد كارآفرینی درون سازمانی

5-روش تحقیق:

1-5بررسی ابعاد اجتماعی و انسانی

2-5بررسی ابعاد اقتصادی و مالی

3-5بررسی ابعاد كاربرد اصول تعاونی

4-5بررسی ابعاد قانونی، سیاستها و محیط سازمان

نتیجه گیری:

فهرست منابع:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

نمونه مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده

نقش و اهمیت كارآفرینی به عنوان محرك توسعه، در كشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیش از گذشته نزد دولت‌، سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان كشور مطرح می‌باشد. به دلیل ارتباط تنگاتنگ خلاقیت و كارآفرینی، بسیاری از كشورهای توسعه یافته براساس شرایط، امكانات و نظام ارزشی و اقتصادی خود اقدام به طراحی و اجرای نظامی تحت عنوان نظام ملی نوآوری نموده‌اند و از سال 1970 به بعد دولت‌ها به تحقیقات در زمینه كارآفرینی از طریق تشویق رشد شركت‌های كوچك و انجام تحقیقات در خصوص نوآوری‌های صنعتی توجه نموده‌اند. طی چند سال اخیر، دولتها به طور جدی به تشویق كارآفرینی پرداخته‌اند. با توجه به ساختار اقتصادی – اجتماعی و سیاسی كشورها، نیاز كارآفرینان نیز متفاوت است. بنابراین شناخت و آگاهی نسبت به این نیازها برای تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت ضروری است. در این خصوص دولت‌ها با فراهم نمودن شرایط و تسهیلات لازم برای شروع فعالیت كارآفرینان نقش مؤثری در توسعه كارآفرینی ایفا می‌نمایند. ارتقاء مهارتهای انسانی از طریق اموزش، ارائه خدمات گسترده مشاوره‌های مالی و مدیریتی، توسعه شبكه‌های اطلاع‌رسانی از طریق اینترنت و... از جمله اقداماتی است كه دولت با همكاری بخش‌های غیردولتی می‌تواند در راستای توسعه كارآفرینی انجام دهد.


واژه های کلیدی :      دولت -کارآفرینی - توسعه منطقه ای


فهرست مطالب :


_1مقدمه

_2تعاریف کارآفرینی :

_3سیر تاریخی مفهوم كارآفرینی

_4 سابقه كارآفرینی در ایران

_5بررسی وضعیت کارآفرینی در ایران :

متغیرهای ساختار اقتصاد ملی

1-آزادی اقتصادی

2- تشویق رقابت

3- شاخص های سهولت كسب و كار

4- شاخص‌های بازار مالی

5- شاخص تورم

6- سیاستهای پولی

7- متغیر های جمعیتی و نرخ بیكاری

8- اندازه دولت

9- وضع مالی دولت

 10- رشد بهره وری

_6برخی از سیاست ها و برنامه های دولت در جهت افزایش فعالیت های کارآفرینی

1-طرح بنگاه های زود بازده

2- اقدامات بانك كشاورزی

3- آیین نامه های اجرایی دولت

4- قوانین و مقررات مصوب مجلس شورای اسلامی

7-نقش دولت در توسعه كارآفرینی

_8راهكارهای توسعه كارآفرینی توسط دولت شامل موارد زیر می‌باشد:

1-كوتاه مدت:

2- میان مدت:

3- بلند مدت:

_9سیاست‌های توسعه منطقه‌ای:

_10برنامه سوم توسعه و آموزش کارآفرینی 

1 - فرهنگ سازی و ترویج روحیه کارآفرینی 

2 - اصلاحات ساختاری و نهادسازی 

3 - ایجاد موسسات آموزشی دولتی - خصوصی 

4 - پرورشگاههای کسب و کار کوچک 

5 - آموزش کارآفرینی 

6 - آموزشهای از راه دور و رسانه ای 

7 - نقش اطلاع رسانی دولت 

11-نتیجه گیری

  . منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

فایل ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   Comprehensive income, a new dimension in performance measurement and reporting


عنوان فارسی مقاله :  درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  6 صفحه پی دی اف

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2117.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله درامد جامع را بر حسب مفهوم محاسبه، گزارش دهی، اهمیت ، ارتباطش با درامد خالص بررسی میکند.متدولوژی تحقیق مبتنی بر تحلیل بحرانی آثار و تحقیقات تجربی در زمینه ی درامد جامع و پیامدهای آن بر گزارش مالی است.یافته ها موید این است که هم درامد خالص و هم درامد جامع ،در سنجش عملکرد یک شرکت مفید هستند.این مقاله میتواند یک منبع مفید برای مطالعات آینده ی دیگر در زمینه ی تعمیق مفهوم درامد جامع باشد.

کلید واژه ها: درامد جامع، درامد خالص ، IFRS، اهمیت.


Abstract


This paper addresses the comprehensive income in terms of the concept of calculation, reporting, relevance, its relationship to the net income. Study methodology is based on critical analysis of literature and the empirical researches regarding comprehensive income and its consequences on financial reporting. The findings confirm that both net income and comprehensive income are useful in measuring the performance of a company. This paper can be a useful material for other future studies on deepening the concept of comprehensive income.  ©


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دریافت فایل ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آ

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف  در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :

    Enthusiastically consuming organic food: An analysis of the online organic food purchasing behaviors of consumers with different food-related lifestyles


عنوان فارسی مقاله : 

مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق : یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  24 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1097.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف- هدف این مقاله تلفیق دستاوردهای سبک زندگی مربوط به غذا (frl) و چشم اندازهای نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده (TPB) برای بررسی مشخصات مصرف کنندگانی که غذاهای ارگانیک را به طور انلاین خریداری می کنند و برای تحلیل تفاوت های رفتارهای مربوطه به مشتریان با FRLهای مختلف میباشد.

طراحی/ متدولوژی / دستاورد- یک لینک به یک وب سایت،محتوا را توضیح میدهد و یک پرسشنامه ی انلاین را ارائه میدهد که از طریق خبرنامه های الکترونیکی پنج توزیع کننده ی غذایی ارگانیک تایوانی معروف ارائه شد.به پاسخ دهندگان 50 دلار (   ) کوپن هدیه ی الکترونیکی داده شد بعد از اینکه پرسشنامه پر شده بود.مجموع 950 پرسشنامه ،توزیع شد و 753 نمونه ی معتبر کسب شد.

یافته ها- باورها در زمینه ی خرید غذای ارگانیک آنلاین، بزرگترین اثر مثبت را بر روی مقاصد خرید داشته اند، که با کنترل شناختی و در نهایت هنجارهای انتزاعی دنبال شد.جمعیت های با FRLهای مختلف ،خریداران به غذای سنتی، غذای حل نشده و غذای مشتاقانه تقسیم شدند و همه ی اینها، اختلافات مهمی را با توجه به مدل TPB ،مشخصات خرید غذای ارگانیک انلاین شان و متغیرهای دموگرافیکی شان نشان دادند.

اصالت/ ارزش- تجارت های غذای ارگانیک، ویژگی های متعددی از اینترنت را برای حل مسائلی هم چون  دشواری ذخیره و حمل و نقل اقلام غذایی خراب شدنی ترسیم کرد.با این وجود، مطالعات معدودی ،نظریه های رفتار مشتری آنلاین را با مشخصات غذایی و دستاوردهای سایکوگرافیکی برای تحلیل مشخصات کلی مصرف کننده خریداران غذای ارگانیک را ترکیب کرده اند.مولف اعتقاد دارند، نتیجه گیری های این مطالعه ممکن است با صنعت غذایی برای تحلیل تقاضای مشتری استفاده شوند و استنباط هایی را در زمینه ی عادات مربوط به غذای ارگانیک در زندگی های روزمره ی مشتریان ترسیم می کند و استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسب تری را طراحی میکند.

کلید واژه ها- تئوری رفتار برنامه ریزی شده، کشاورزی ارگانیک، رفتار خرید غذای ارگانیک آنلاین، سبک زندگی مربوط به غذا.


Abstract:
– The purpose of this paper is to integrate food-related lifestyle (FRL) approaches and perspectives from the theory of planned behavior (TPB) to investigate the profiles of consumers who purchase organic food online and to analyze differences in the related behaviors of consumers with different FRLs.

– A link to a web site explaining the content and presenting an online questionnaire was provided through the e-newsletters of five well-known Taiwanese organic food distributors. Respondents were given NT$50 e-gift coupons after they had completed the questionnaire. A total of 950 questionnaires were distributed, and 753 valid samples were obtained.

– Attitudes toward purchasing organic food online had the greatest positive influence on purchase intentions, followed by cognitive control and, finally, subjective norms. Populations with different FRLs were divided into traditional food, uninvolved food, and enthusiastic food shoppers, and these all showed significant differences with respect to the TPB model, their online organic food purchasing profiles, and demographic variables.

– Organic food businesses draw on various features of the internet to solve issues such as the difficulty of storing and transporting perishable food items. However, few studies have combined theories of online consumer behavior with food characteristics and psychographic approaches to analyze the overall consumer profiles of purchasers of organic food. The author believes that the conclusions of this study may be used by the food industry to analyze consumer demand, draw inferences about organic food-related habits in consumers’ everyday lives, and design more appropriate internet marketing strategies.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

فایل آماده ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Foundations of Social Media Marketing


عنوان فارسی مقاله :  اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  18 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1128.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

رسانه های اجتماعی ساختارهای قدرت را در بازارگاه تغییر داده اند؛ شواهد به مهاجرت قدرت مهمی اشاره دارد که روی میدهد و پیدایش نژاد جدید مشتری قوی و پیچیده، که اثر گذاری بر آن، ترغیب و حفظ آن دشوار است.این مقاله ماهیت، اثرات و وضعیت کنونی رسانه های اجتماعی را خلاصه می کند، که زیر بنای نقش آنها به عنوان نمایندگان دارای اختیار مشتری است.آن تمایل طبیعی آنها و نقش های ممکن شان را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شرکت سهامی شرح میدهد و راه های مختلفی را که آن را به صورت ابزارهای بازاریابی درگیر می سازد، را شناسایی می کند. این مقاله دو استراتژی بازاریابی ممکن رسانه های اجتماعی را ارائه میدهد: الف. دستاورد منفعل که بر حوزه ی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتری و هوش بازار تاکید دارد ،ب. دستاورد فعال یعنی مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت بازاریابی مستقیم و کانال های PR، به صورت کانال های تاثیر بر مشتری ،به عنوان ابزارهای شخصی سازی محصولات و در آخر نه تنها حداقل آنها را به صورت پایگاه های همکاری و نواوری تولید شده ی مشتری گسترش میدهند.نهایتا مقاله رهنمودهای تحقیقاتی آینده  را پیرامون این عنصر جدید چشم انداز بازاریابی شناسایی می کند.



Abstract


The Social Media have changed the power structures in the marketplace; evidence points to a major power migration taking place and to emergence of a new breed of powerful and sophisticated customer, difficult to influence, persuade and retain The paper outlines the nature, effects and present status of the Social Media, underlying their role as customer empowerment agents. It explains their aptitude and possible roles as part of the corporate Marketing strategy and identifies different ways of engaging them as marketing tools. The paper proposes two possible Social Media marketing strategies: a. The passive approach focusing on utilizing the Social Media domain as source of customer voice and market intelligence. b. The active approach i.e. engaging the Social Media as direct marketing and PR channels, as channels of customer influence, as tools of personalizing products and last but not least develop them as platforms of co-operation and customer-generated innovation. Finally the paper identifies future research directions around this new element of the marketing landscape


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

خرید آنلاین ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

چهارشنبه 21 شهريور 1397
1:54
دانشجو
ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   The role of digital and social media marketing in consumer behavior


عنوان فارسی مقاله :  نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2105.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 9000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

 

 

abstract

This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به darsifile است. || طراح قالب bestblog.ir